dimarts, 3 d’octubre del 2017

Sant Juan de Gaztelugatxe. Bakio

Aquest estiu vam fer una ruta pel País Basc, teniem només 8 dies de vacances, així que no podiem anar molt lluny si voliem viatjar i descansar una mica.
Vam pujar a la autocarava i a viatjar !!! ..
Sempre que viatgem tenim uns objectius per complir, és a dir un lloc o diversos que volem visitar i la resta del viatge el tenim planejat però portem diferents opcions per si canviem una mica la ruta.
Aquest any va ser perfecte perquè vam dormir cada nit en un lloc diferent, és l'avantatge de viatjar en autocaravana, exepte a Donosti on vam dormir 2 nits en l'area de autocarvanas que està situada a la zona universitària.
Un dels llocs que voliem visitar era Sant Joan De Gaztelugatxe.
Les fotos, encara que són espectaculars, perquè el lloc ho és, no fan justícia és senzillament meravellós.
Hi ha dues camins per arribar des de l'aparcament, un mes costerut però mes curt, i un altre una mica més llarg però per on pots caminar molt bé per que esta asfaltat.
Nosaltres vam baixar per l'asfaltat i  per pujar ho vam fer el costerut.

Molt recomanable anar aviat al matí per que l'aparcament és petit i s'omple aviat, aviat vull dir a les 9 del matí com a molt.
Un altre dels motius per anar aviat és per que  hi ha molta gent pujant els 214 esalones i és un lloc estret, nosaltres vam arribar aviat i vam pujar molt bé, però en baixar ja començava haver-hi molta gent i teniem que anar apartant-nos, no és còmode, la veritat.

El camí no és molt dificl, havien nens, embarassades, gent no tan jove, i val la pena anar i fer la visita.
Una visita obligada en acabar el camí i de tornada cap a casa,al restaurant Eneperi a menjar uns pinxos i prenda una cervesa .

Nosaltres vam anar desde Bakio, que també és una població molt bonica, un poble molt modern amb una fantàstica platja i un ambient molt tranquil i familiar.

Els meus fills estaven encantats amb aquesta platja per les onades, és el paradís per als surfistes.