dilluns, 6 de març del 2017

Bundt cake per un aniversari

El meu fill Martí em va dir que volia que li fes un pastís d'aniversari per al seu amic Agustin i que com és argentí havia de tenir dolç de llet.
Fins aquí tot bé, però m'ho diu la tarda abans, i jo surto tard de treballar !!!
Així que em vaig decidir per un pastís fàcil, un Blundt cake ..bo ,fàcil però no per això menys deliciós !!



Ingredientes.

-200 grams de farina
-200 grams de sucre
-1 cullaradeta de llevat en pols
-120 ml d'oli suau d'oliva o girasol
-1 polsim de sal
-160 ml de nata liquida 35 %
-4 ous
-suc de llimona
-150 grams de dulce de leche
-30 ml de nata liquida 35%
-50 grams de xocolata 70%


Afegim a la nata una cullerada de suc de llimona i ho deixem reposar uns minuts, veurem que es formen grumolls, perfecte !.
Batem els ous amb una mica de sal i el sucre.
Anem afegint l'oli sense deixar de batre, afegim el dulce de leche, i per últim anirem afegint una mica de nata i farina amb el llevat, nata i farina fins que ho haguem barrejat tot.
Ho posem en un motlle, si teniu un blundtcake us quedarà molt bonic, ja ho veieu a les fotos, però si no qualsevol motlle ben engreixat o amb paper especial ens ve bé, introduïm al forn calent a 180 graus uns 70 minuts.
Hi ha que deixar-lo refredar abans de treure del motllo per que se'ns pot trencar.

Posem a escalfar la nata, quan comença a bullir retirem del foc i posem la xocolata, vam batre bé fins que ens quedi amb una textura ben fina.
Pinzellem el blundt amb la xocolata. Per últim li he posat una mica d'ametlla crocant per sobre.
Felicitats Agustín !!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.