dilluns, 27 de març del 2017

Crema per Sant Josep. Concert dels Garcia bluegrass trio a la Violeta de Gràcia


Amb aquesta recepta ja he fet tard, perquè Sant Jose va ser fa tot just una setmana ...


Vaig fer la crema per petició dels habitants de casa meva.
Hi ha moltíssimes receptes de crema, però algunes porten molts rovells d'ou, així que m'he decidit per una ben senzilla, mes suau, como una crema pastissera.
Jo li poso molta pell de llimona i bastant canyella per que són dos sabors que m'encanten.


Ingredients

-1litro de llet
-3 ous
-125 grams de sucre + una mica per cremar
-40 grams de maizena
-1 branca de canyella
- Pell de llimona, o vainilla
-Canyells en pols 


Barregem en un bol els rovells d'ou amb la maizena i una mica de llet. Reservem.

Preparem la crema posant a bullir la llet, tot el litre menys el que hem separat per barrejar els rovells amb la maizena, amb la canyella la pell de llimona i el sucre, quan comença a bullir separem del foc, li traiem la canyella i la pell de llimona i batent li posem la barreja de rovells i maizena, tornem a apropar al foc i sense deixar de batre deixem que bulli i que espesseixi, uns 2-3 minuts.
Retirem del foc, ho anem posant en els recipients individuals.
Ho deixem refredar, empolvorem amb sucre i amb el clàssic ferro o el bufador de cuina cremem el sucre, m'encanta l'olor de sucre cremat !!









Els Garcia bluegrass trio.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.