dimarts, 27 de març del 2018

Croquetes de bacallà fresc


Les croquetes mai han estat la meva especialitat, tot i que a favor meu us diré que sempre que les faig queden bones, cremoses i delicioses.
Cuinar bacallà, tant fresc com congelat, és un gust per que per la seva textura i el seu sabor no necessita gaire mes.

L'altre dia vaig comprarun bacallà fresc gran i la peixatera ho va tallar a lloms,, llavors amb el cap i l'espina vaig fer un brou, però en fer el brou em vaig adonar que quedava molt peix, trossets sencers, així que vaig pensar que podia fer unes croquetes.

Ingredients


-Bacallà
-2 cebes de figueres
-1 pebrot verd
-julivert
-farina
-llet
-oli d'oliva
-sal
-pa ratllat
-ou


Piquem bé els trossos de bacallà, amb cura que no quedi cap espina.
Ratllem la ceba i piquem el pebrot verd molt, molt petit, els posem en una paella amb una mica d'oli i deixem que es facin.
Quan els tinguem a punt afegirem el bacallà, li donem unes voltes i afegirem 2 cullerades de farina, remenem que quedi tot ben barrejat, afegim poc a poc la llet, remenant, que es vagi fent una pasta, ha de quedar lligada però no dura, ni massa espessa, en refredar espessa encara mes, per últim posem una mica de sal i julivert picat.
Ho deixem reposar en una safata fins refredar.
Fem les croquetes, les passem per farina, ou batut i pa ratllat, fregim en oli i quan les traiem de l'oli les posem damunt d'un paper absorbent.


A casa les van menjar cremant, acabades de sortir de l'oli !!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.