dijous, 7 de novembre del 2013

Castanyada,Halloween,Panellets i galetes 2013

Castanyada 2013

Com cada any a casa hem elaborat els ja típics Panellets, no poden faltar mai el dia 31 ..
A casa una tradició és fer el panellets dies abans, normalment el cap de setmana abans, i clar si el 31 és divendres ... doncs ja no ens queden, així que cal tornar fer uns quants mes ...
I així va ser aquest any, només que hi va haver una diferència a la resta dels anteriors, vaig tenir ajudants.
Alfons Martí, Aniol i jo ens vam posar mans a l'obra i vam fer 4 fabulosos quilos que Panellets.
Alfons es va encarregar dels de pinyons, Martí dels de coco i ametlla i Aniol, va estar d'allò més entretingut fent els de fruita.
Felicitats als tres per que a part que ho van fer molt bé no es van barallar entre ells ... que era el mes difícil ..

Gràcies guapos per aquests moments i d'altres que passen junts..sou el millor de la meva vida...i no hem feu enfadar tant.....si us plau!!!!


I dirigint l'equip de treball estava jo, com sempre envoltada d'homes, vaig fer la pasta base i em vaig ocupar de que no els faltés matèria primera.
La recepta de panellets aquesta penjada en aquest bloc.
Dies després vaig fer, aquest cop sola una safata de més o menys 1 kg, aquests si que van durar fins al dia 31.
Una altra de les coses típiques d'aquests dies són les galetes decorades, penjo unes fotos perquè veieu les d'aquest any, la recepta és la mateixa que la de l'any anterior.
No vaig poder trobar, a les botigues properes, el colorant negre, ideal per als ratpenats, així que els vaig fer marrons, barrejant diferents colorants que tenia a casa .. moltes vegades cal improvisar.








L'Alfons

En Martí
L'Aniol


























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.