diumenge, 17 de novembre del 2013

Musclos i cloïsses en salsa verda i em va tocar el llibre de La cocina de Dolorss Mateu ... en un sorteig!!


Els que em teniu com amistat al Facebook ja sabeu que em va tocar en un sorteig que va fer Mary en el seu Blog cuchillito y tenedor, un llibre de La cocina de Dolorss Mateu
Quina il · lusió em va donar!!
Intentaré fer moltes receptes d'aquest llibre que m'encanta per que totes les receptes són fàcils i amb productes assequibles.
Aquesta és la primera recepta, evidentment sempre cal fer algun canvi, deixar alguna marca pròpia de cada cuinera, encara que és difícil millorar les originals m'agrada que tinguin "personalitat" pròpia.
Us recomano el llibre.




La variació d'aquesta recepta és que també he afegit musclos, i que a més li he afegit una mica de caiena, perquè li donés un toc picant.

Ingredients.
-Musclos
-Cloïsses
-50 Ml de vi blanc
-3 Grans d'all
-1 Cullerada de farina
-Julivert
-caiena
-Oli d'oliva


Per evitar que ens quedin restes de sorra a les cloïsses és millor deixar una bona estona cobertes d'aigua amb sal.
Els musclos la veritat és que jo no els netejo molt, només amb aigua i si tenen molts "bigotis" li trec una mica, però no tots.


Posem una mica d'oli en una paella i hi posem les cloïsses, i en aquest cas també els musclos.
Quan ja s'hagin obert afegim el vi blanc i quant comenci a bullir ho retirem del foc.
Traiem el líquid que han deixat anar i el reservem.
En una paella posem una mica d'oli i fregim els alls, afegim la caiena, la farina, li donem unes voltes i afegim el suc que haviem reservat.
Finalment hi afegim el julivert picat

Deixem que espesseixi una mica i ho aboquem sobre de les cloïsses i els musclos.
Llest per menjar.
No deixeu coure molt ni les cloïsses ni els musclos, mai, queden secs, han d'estar al punt, així que s'obren estan llestos.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.