diumenge, 17 de novembre del 2013

Galetes espirals


La recepta d'avui són unes galetes molt tendres, no molt dolçes, a la recepta original no anaven amb cap complement, però vaig pensar que uns trossos de nou i unes gotes de xocolata les anaven a fer encara mes saboroses, i així va ser.
És molt curiós per que costa creure que estan fetes amb formatge cremós, per que no es nota ni en el gust ni en la textura.

Ingredients.

-250 Grams de farina (millor farina de força)
-60 Grams de sucre + sucre per arrebossar
-100 Grams de mantega
-200 Grams de formatge cremós (tipus Philadelphia)
-Essència de vainilla o sucre avainillat
-Sal
(En aquest cas Gotes de xocolata i nous)

Barregem la mantega, que ha d'estar a temperatura ambient, amb el formatge i la vainilla i afegim una mica de sal.
La massa ha d'estar ben pastada. No ens quedés com una massa de pa, és un mica enganxosa, però es pot treballar bé, la textura és tipus plastilina.
Emboliquem la massa amb paper film o d'alumini i la posem a la nevera un mínim d'1 hora, jo la vaig tenir 10 hores.
Quan la traiem de la nevera posem la massa entre dos papers de forn i l'estirem , és millor fer-ho així per que en el paper no s'enganxa i podem treballar millor.
Jo vaig dividir la massa en dos.
Enrotllem la massa que ens quedi com un tub i tallem porcions.
Ens quedaran com unes petites espirals, les arrebossem en sucre i les posem al forn calent a 180 graus, anar vigilant perquè a 10-12 minuts les tenim.

Amb l'altra porció vaig fer el mateix amb la diferència que abans d'enrotllar la massa estès les gotes de xocolata i les nous trossejades.
Aquestes galetes les vaig portar al Club de lectura, haviem de comentar el llibre Sostiene Pereira, i van agradar, crec que sempre els agrada les coses que porto, gràcies a totes i al Xavi, dóna gust fer dolços per a vosaltres!!
Per cert aquest mes llegim Canada ...









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.