dimarts, 15 de novembre del 2016

National Bundt Cake day. Feliç i dolç dia




Vull fer una aportació al dia del Bundt cake, veig que tots els blocs estan penjant receptes, jo he volgut fet un recopilatori dels que he  fet amb els dos motlles que tinc, i m'he adonat que gairebé tots són de Nocilla ...això si...amb diferents decoracions i cobertures !!!
Es nota que la recepta sempre em surt bé, i els faig com pastís d'aniversari, fins i tot com mona de Pasqua.
Sort que l'altre dia vaig fer el de dolç de llet i va quedar super bé, a partir d'ara tots de dolç de llet, no! ...és broma, he de fer d'altres tipus.
Us desitjo un feliç i dolç dia del Bundt cake a tots, i visca els dolços fets a casa !!


Bundt cake de Nocilla



















Bundt cake de Dolç de llet



 Bundt cake de crema de especuloss 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.