dimecres, 11 d’abril del 2012

Fricandó

Avui si, avui he fet el plat que més i agrada a l'Aniol, Fricandó.
Jo no sé quina és la recepta exacta, jo faig una que vaig veure a TV3 i queda molt, molt , aquest cop no li he afegit Moixarnons, perquè no tenia, error ... m'he oblidat de comprar.los, en tot cas dir que s'afegeixen quan posem l'aigua, i queda encara mes bo.


Ingredients.

-700 Grams de carn de Vedella (a la carnisseria em venen de diferents tipus, i   sempre m'ha quedat , només els dic que és per fer Fricandó, ells ja saben)
-3 Cebes
-2 Dents d'all
-Farina
-Oli d'oliva
-sal
-Pebre
-Alfàbrega






En una cassola posem oli quan estigui calent afegim les cebes tallada i les dents d'all, ho anem deixant coure a foc lent durant força estona, ja que ha de quedar cuit però no cremat.
En una paella posem oli i quan estigui calent passem la carn, prèviament sal pimentada i passada per la farina, la fregim al punt, el just perquè quedi feta.
Quan ja tenim les ceba i l'all a punt incorporem a la cassola la carn, la cobrim d'aigua, afegim l'alfàbrega,i si tenim Moixarnons, rectifiquem de sal i deixem coure més o menys 1 hora.
És molt fàcil i el resultat és espectacular, jo aquesta vegada li he posat alfàbrega, però altres vegades li poso un altre tipus d'herbes, segons el dia.

D'acompanyament Arròs Salvatje.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.