divendres, 6 d’abril del 2012

Pa de Pessic senzill per fer la Mona de Pasqua

M'agrada molt veure les pastisseries plenes de Mones de Pasqua, pastissos meravellosos, de fruita, de xocolata, amb figures de xocolata, amb ninotets, això no es pot igualar, són professionals! Però si podem fer una mona "digna" bona i divertida.
La base és un pa de pessic bàsic, la resta la imaginació.
Jo ahir vaig fer una, petita, per que amb tant xocolata crec que és el millor.



Ingredients.

-150 Grams de sucre
-150 Grams de farina
-4 ous
-100 Grams de Mantega o margarina
-un sobre de llevat en pols


Posem en un recipient els ous i el sucre, els batem fins que pugin i quedi totalment dissolt del sucre.
S'incorpora la farina i el llevat a poc a poc per evitar que es baixi la barreja, i al final la mantega fosa freda.
Es posa en un motlle, untat en mantega o amb el paper especial.
Ho posem al forn uns 30-40 minuts a 170 graus.


Un cop tenim fred el pa de pessic es pot començar a decorar com ens agradi, jo ara us explicaré com ho he fet jo, pensant en els gustos de casa

He obert el pa de pessic i li he posat una capa de melmelada de maduixa


Vaig comprar xocolata de cobertura Lindt, que és més car però és molt, molt bona, l'he fos al bany maria i ho he estès pel pa de pessic.
A la botiga d'Olga, Karakia, vaig comprar els ous de xocolata petits, fideos de xocolate de colors, plomes, i pollets, i ja teniem la gallina de xocolata que he col · locat sobre, com us he dit és qüestió d'imaginació. Ja veieu el resultat, el que si us asseguro és que esta bonissima!!!
Feliç Pasqua!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.