dimecres, 11 d’abril del 2012

Pintxos de carn i verdures i mongetes Michigan




Aquests dies de setmana Santa he cuinat el just i necessari ja que alguns dies hem estat de Càmping, i en la caravana mengem coses variades i sanes, però senzilles.
L'altre dia no sabia que faria per menjar als nens, així que al final vaig posar en marxa l'olla exprés i unes senzilles mongetes de les petites, Michigan, que són bonisims! Només bullides i els vaig fer uns pinxos de verdures i carn amb uns vegetals que tenia, unes botifarres i unes xistorres.

Jo els vaig fer amb pebrot, albergínia, carbassó .. però si tinc xampinyons també els poso, o cebes petites també compro al mercat carn adobada, es poden fer amb molts ingredients, de vedella, de pollastre, de porc ...directes a la planxa i a taula!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.