divendres, 13 d’abril del 2012

Verdures de temporada al forn amb formatge


Fixeu-vos que carbassons tan macos he comprat. No tenia ni idea de com els cuinaria, i com no tenia ganes de embolicar-me a la cuina, ganes si, el que em faltava era temps, o sigui que vaig encendre el Forn. Aquest ha estat el resultat.Jo ho vaig fer amb el que tenia a la nevera, com sempre, mai ho faig igual, aquesta recepta és només la idea, les possibilitats són gairebé infinites, segons les verdures que ens agradin, les que tinguem en aquest moment, les de temporada. ....
Amb el formatge igual, jo tenia manxec a casa i l'hi vaig posar, però es pot fer amb formatge Emmental, o Mozzarella.....


Ingredients.
-2 Carbassons
-3 Tomàquets
-2 cebes
-2 Patates grans
-Oli d'oliva
-Sal-Pebre-Alfàbrega-Farigola-Orenga-Formatge





Tallem i pelem les verdures, els tomàquets els tallem en 4 trossos.Col · loquem tot en una safata per al forn, posem sal, pebre, alfàbrega , farigola i oli i una mica d'aigua. Ho posem al forn a 200 graus uns 40 minuts, quan ja estigui a punt la verdura posem per sobre el formatge i l’orenga i deixem 5 minuts més.Llest per servir.

I ja que tenia el forn a punt com a segon plat vaig fer aquest Salmó amb una mica d'all, ceba, oli, sal,pebre que embolicat amb una mica de paper d'alumini i al forn calent en 15 minuts llest.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.