divendres, 23 de setembre del 2016

Carn de festa

Avui, sincerament crec, he fet curt amb aquesta recepta.
Els meus fills m'han trucat al migdia per dir-me que estava bonissima, i que la faci moltes mes vegades.
Per acompanyar he cuit arròs Basmati.
La recepta la vaig veure a Cuuking! a través del bloc Les receptes que m'agraden.
La recepta és Típica de Canàries, i porta un ingredient que es diu Pebre vermell picona, en aquest cas jo l'he substituït per caiena.

Ingredients.


-500 grams de llom de por ibèric
-3 grans d'all
-1 cullaradeta de pebre vermella picant
-1 cullaradeta d'orenga
-1 cullaradeta de farigola
-200 ml d'oli d'oliva
-50 ml de vinagre de vi blanc
-100 ml de vi blanc
-sal
-3 caienes


El primer pas és posar la carn en adob, jo l'he deixat tota la nit, però amb un parell d'hores és suficient.
Posem tots els ingredients, excepte la carn i les caienes, amb la meitat de l'oli i ho batem amb la batedora elèctrica.
El posem en un bol i ho barregem amb la carn i les caienes, el tapem amb un film i ho deixem reposar.
Quan ha passat el temps de repòs separem la carn del líquid d'adob, i la col·loquem sobre de paper de cuina o uin drap net, li traiem l'excés d'adob que tingui.
Fregim la carn amb l'altra meitat de l'oli que havíem reservat i quan ja estigui ben cuita li afegim el líquid de adob, deixem que vagi coent fins que redueixi.
El tenim llest.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.