dissabte, 11 de maig del 2013

Pastís amb Nabius,panses i maduixots.



Bé ja tenim aquí un altre cap de setmana.
Aquesta recepta la tinc guardada des de fa temps, en realitat només portava Poma i gerds però jo li he posat unes panses i uns maduixots.


Aquest, realment, és un pastís que es pot fer sense tenir cap experiència en fer pastissos ..... moltes vegades parlo amb amigues i em diuen ... m'encantaria fer algun pastís però és que no m'atreveixo, ami no em surten bé , ... es cremen, o no pugen ...... res! tot és qüestió de respectar els temps de cocció, la temperatura del forn i de començar amb receptes molt senzilles .... com aquesta.

Ingredients.


-225 Grams de farina de pastissos
-150 Grams de sucre
-125 Grams de mantega
-125 Ml de llet
-2 ous
-vainilla o ratlladura de llimona
-Nabius
-panses
-2 pomes





En un bol barregem la farina amb el sucre, la mantega, la vainilla o raspadura de pell de llimona, la llet i els ous batuts, ho barregem tot molt bé fins que ens quedi una massa llisa.
Ho posem en un motlle, ideal si tenim un paper especial per al forn .. Si tenim panses o nabius, o maduixots, el que vulguem o ens agradi, també li podem posar trossets de poma o de platan, el que tinguem o ens agradi .
A sobre li posem unes làmines de poma i el empolvorem amb sucre.
El posem al forn calent a 170 graus uns 45 minuts ....








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.