dissabte, 18 de maig del 2013

Pollastre Stroganoff

Cap de setmana llarg, m'he proposat fer el puzle que em van regalar pel dia de la mare, i que té la seva dificultat i també m'he proposat cuinar molt i diferent, ja veurem si em dona temps de tot.

Aquesta recepta té un nom que que no li va gens, molt complicat per a una recepta tan senzilla, i no per això menys saborosa.


Ingredients.


-3 pits de pollastre sense os
-1 ceba
-200 ml de nata liquida 
-1 iogurt
-Mantega
-Oli d'oliva
-Sal 
-Pebre


Li traiem la pell a els pits de pollastre i les tallem a tires petites.
Les daurem en una paella amb mantega.
Han de quedar ben passades però no cremades ja que és una carn  bastant seca.

Reservem.
Tallem la ceba ben finita i la posem a coure amb una mica d'oli fins que ens quedi transparent, a foc lent, si posarem llavors els xampinyons aquest és el moment, us aconsello que primer els passeu per una paella amb una mica d'oli.
Afegim la nata i el iogurt posem sal i pebre i les tires de pollastre, ho deixem uns 5-7 minuts ... i llest.

A la recepta original es posen els xampinyons amb el pollastre a coure, jo he fet els xampinyons a part, igual que en la recepta del Bloc, Xampinyons farcits de xampinyons.















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.