diumenge, 23 d’octubre del 2016

Amanida grega d'albergínies. Melitzanosalata


Ahir vaig estar en un centre comercial i al Leroy Merlin ja tenien en venda les coses de Nadal !!!!!
M'encanten les coses de Nadal, però encara és molt aviat.


Aquest cap de setmana he cuinat molt, moltes coses i molt diferents, pa, muffins, bunyols ...
m'ho he passat genial !!!
He simplificat la recepta fent-la amb el batedor elèctric, em recorda molt a un recepta que feia jo, d'això ja fa anys, que era caviar, o pate, d'albergínies, i que sempre quedava bonissima.



Ingredients.

- 3 albergínies 
- 1 gra d'all
 -1 ceba petita
 -oli d'oliva verge
-suc de llimona
 - julivert 
- sal
- pebre

Punxem les albergínies amb una forquilla i les rostim al forn a 180º durant 45-50 minuts, girant-les diversos cops perquè es facin bé per tots els costats.
Les deixem refredar, retirem els peduncles, les pelem .
Posem en un bol les albergínies, les ruixem amb el suc de llimona, pelem el gra d'all i la ceba i els afegim, posem julivert, sal, pebre i ho batem tot amb el batedor elèctric, quan estigui ja gairebé anem afegint oli a poc a poc, fins que adquireixi la textura correcta.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.