diumenge, 16 d’octubre del 2016

Arròs amb bacallà i faves baby







En aquesta recepta ha passat una cosa d'aquestes que passen ... volia fer-la amb alls tendres, no vaig trobar, ni tampoc carxofes, encara no és el temps però ja he vist en alguna botiga, no el dia que jo les buscava, evidentment.
Després pensava en espàrrecs verds, res, a les botigues de prop  de casa tampoc vaig trobar.
Així que de sobte vaig veure un potet de faves baby i vaig pensar.....per que no?

Un arròs simple però que ha quedat deliciós, amb arròs bomba, per descomptat, que és el que més ens agrada, per a aquest tipus de plats, amb diferència.


Ingredients.

-300 Grams d'arròs bomba
-750 Ml de brou de peix
-300 Grams de bacallà dessalat
-1 Pot de faves baby
-pimeintop vermell
--pebrot verd
-1 Ceba petita
-4 Grans d'all
-2 Tomàquets madurs
-Sal
-Oli D'oliva

El bacallà ha d'estar dessalat, així que ho posem en aigua almenys dos dies abans i li anem canviant l'aigua.

Tallem molt petits la ceba, els alls, els pebrots, i ratllem els tomàquets.

Posem oli en la nostra paella i quan estigui calent posem els alls i la ceba, li donem unes voltes i afegim els pebrots, quan estan ben fets afegirem els tomàquets, i deixarem que es facin bé, jo els deixo fins que queden molt fets, no cremats.
Afegim l'arròs i li donem unes voltes
Escalfem el brou en un cassó i quan és a punt de bullir el tirem a la paella.
Ho deixem fer, posem sal, i quan falten 5 minuts per acabar la cocció hi afegim el bacallà i les faves.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.