dilluns, 3 d’octubre del 2016

Muffins de xocolata


Pensava que tenia bases per fer Muffins o Cup cakes, però a punt d'acabar la massa em vaig adonar que no, horror !!! i això que l'altre dia vaig estar a la botiga de coses de cuina.
Sort que tenia aquests motlles per a flam i els mini de magdalenes, cap problema que no es pugui solucionar.
La recepta del bloc d'Alma Obregón Objetivo: Cupcake perfecto

Ingredients


-115 Grams de mantega
-150 Grams de xocolata amb llet per rebosteria
- 325 grams de farina
-1 Culleradeta de llevat Royal
- 1 culleradeta de bicarbonat 
- 125 grams de sucre moreno
- 3 ous
- 180 ml de llet 
- Gotes de xocolata


Desfem la xocolata trossejada amb la mantega, ho podem fer al bany maria o al microones
Deixem que es refredi una mica.
Batem la xocolata i la mantega amb el sucre, afegim els ous, i la farina amb el llevat i el bicarbonat tamisats, afegim la llet.
Per últim afegirem les gotes de xocolata.
Posem la massa en els motlles, aquest tipus de masses permet omplir molt els motlles, gairebé fins a dalt, per que quan creix no s'escampa.
Introduïm al forn calent a 180 graus 25 minuts.
 És molt important que no obriu en forn durant la cocció, és que alguna vegades em comenteu.....és que no em funciona la llum i no ho veig!!!, és igual, a 180 graus 25 minuts queden perfectes, però no obrir el forn en aquest tipus de massa per que no ens quedarà bé !!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.