dimecres, 5 d’octubre de 2016

Salmó a la planxa amb herbes i llima

Avui he cuinat a la graella un deliciós salmó fresc.
Unes hores abans ho he adobat amb llima i unes herbes.
Tinc molta cura a l'hora de posar herbes aromàtiques a les meves receptes, hi ha algunes que no m'agraden molt, i d'altres no m'agraden gens.
La llima li dóna a aquest plat un toc molt fresc.


Ingredients

-Llom de Salmó fresc
-llima
-julivert
-estragó
-alfàbrega
-oli d'oliva verge
-sal
-Pebre.

Posem els lloms de salmó, nets d'espines, en una safata.
Els posem sal, pebre, julivert, estragó, alfàbrega, li posem rodanxes de llima a sobre,una mica de suc de llima i una mica d'oli.
Ho tapem amb un paper film i ho deixem reposar a la nevera ..
Preparem la nostre planxa amb una mica d'oli i quan estigui calent rostim el salmó.
Ami m'agrada ben fet, és veritat que el peix ha d'estar al punt, però al meu gust és millor al punt una mica fet!