dimecres, 5 d’octubre del 2016

Salmó a la planxa amb herbes i llima

Avui he cuinat a la graella un deliciós salmó fresc.
Unes hores abans ho he adobat amb llima i unes herbes.
Tinc molta cura a l'hora de posar herbes aromàtiques a les meves receptes, hi ha algunes que no m'agraden molt, i d'altres no m'agraden gens.
La llima li dóna a aquest plat un toc molt fresc.


Ingredients

-Llom de Salmó fresc
-llima
-julivert
-estragó
-alfàbrega
-oli d'oliva verge
-sal
-Pebre.

Posem els lloms de salmó, nets d'espines, en una safata.
Els posem sal, pebre, julivert, estragó, alfàbrega, li posem rodanxes de llima a sobre,una mica de suc de llima i una mica d'oli.
Ho tapem amb un paper film i ho deixem reposar a la nevera ..
Preparem la nostre planxa amb una mica d'oli i quan estigui calent rostim el salmó.
Ami m'agrada ben fet, és veritat que el peix ha d'estar al punt, però al meu gust és millor al punt una mica fet!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.