divendres, 28 d’octubre del 2016

Panellets 2016.

Aquest any també vaig dir allò de .....aquest any no faré panellets!!!!, que després és un...
faré però menys ..l'any passat vaig fer molts!!!!

Aquest any si que és veritat que he fet menys, porto molts anys fent mes de tres quilos, per a la mare, la veïna, la núvia, la família, els amics, a casa, ia part del dineral que em costen per que això significa com a mínim 500 grams de pinyons, dels bons !! i ametlla mòlta també de la bona, són hores fent boles, arrebossant...enfornant.., i crec que en aquest moment no vull ni he de fer-ho.

Aquest any tampoc he tingut al meu ajudant de cuina Aniol, que sempre esta disposat a ajudar-me, sobretot si es tracta de batre a mà o amb la batedora.
La recepta la sabeu, la vaig posar fa uns dies, i la poso tots els anys.
Avui només fotos.
Els he fet de Pinyons, ametlla, nou pecana, coco, xocolata 72%....

Feliç castanyada, Halloween o el que celebreu, que us ho passeu molt bé, i gràcies per mirar aquest bloc.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.