diumenge, 9 d’octubre del 2016

Xampinyons portobello amb formatge Gorgonzola




Segueixo complint la promesa que li vaig fer al meu fill Martí de fer plats diferents, la meva feina em costa,!!però és un repte, i m'encanten els reptes!
Avui encenc el meu forn per posar dins del uns xampinyons amb formatge Gorgonzola.

Ingredients.


-xampinyons portobello
-Porro
-formatge Gorgonzola
-bacon
-Oli D'oliva
-sal
-Pebre
-formage ratllat

Netegem bé els xampinyons i els traiem el peu.
Reservem el barret.
Piquem el porro i els peus que havíem retirat dels xampinyons, els saltem en una paella amb una mica d'oli, els posem sal i pebre., afegim el bacó picadet.Ho posem en un bol el formatge Gorgonzola.
Ho barregem tot molt bé i ho posem dins dels xampinyons que havíem reservat i a sobre formatge ratllat
Introduïm al forn calent a 190 graus uns 20 minuts.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per seguir aquest Bloc i pels vostres comentaris.
Gracias por seguir este Blog y por vuestros comentarios.